شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله قپانچی

حوزه/ امام جمعه نجف اشرف، برپایی تظاهرات را حقی مشروع و قانونی توصیف کرد و بحران برق در عراق را بحرانی دانست که نمی توان در برابر آن سکوت کرد، اما اینکه برخی بخواهند از تظاهرات در جهت تضعیف دولت، استفاده سیاسی بکنند قابل قبول نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه های نماز جمعه این هفته در مورد سوء استفاده سیاسی برخی گروه ها از تظاهرات هشدار داد و انتقال اختیارات وزیر به استانداران را حقی قانونی و در راستای خدمت به شهروندان توصیف کرد.

وی افزود: ما در مبارزه با تروریست ها بر جامعه بین الملل تکیه نداریم و نیروهای امنیتی و بسیجی ما به تنهایی بر آنها پیروز می شوند.

قپانچی همچنین از پیشروی میدانی و امنیتی نیروهای امنیتی و بسیجی در الرمادی تجلیل کرد و گفت: این پیشروی ها باعث شده تروریست های داعش طعم شکست و دودستگی داخلی در صفوف خود را بچشند.

وی افزود: انتقال اختیارات وزرا به استانداران، حقی قانونی در جهت خدمت به شهروندان است و توسعه ظرفیت ها می باشد.

امام جمعه نجف اشرف همچنین برپایی تظاهرات را حقی مشروع و قانونی توصیف کرد و بحران برق در عراق را بحرانی دانست که نمی توان در برابر آن سکوت کرد اما اینکه برخی بخواهند از تظاهرات در جهت تضعیف دولت استفاده سیاسی بکنند قابل قبول نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha