شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید گروه نمایندگی آیت الله حکیم از مدارس دینی هرات

حوزه/ گروهی علمایی به نمایندگی از دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم از مدارس دینی استان هرات افغانستان بازدید کردند و در جریان وضعیت طلاب و اساتید و مؤمنان این استان و مشکلات معیشتی، فرهنگی و دینی آنها قرار گرفتند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» گروهی علمایی به نمایندگی از دفتر آیت الله سید محمد سعید حکیم از مدارس دینی استان هرات افغانستان بازدید و در جریان وضعیت طلاب و اساتید و مؤمنان این استان و مشکلات معیشتی و فرهنگی و دینی آنها قرار گرفتند به ویژه در منطقه جبرئیل که اکثریت ساکنان آن فقیر و مهاجر هستند.

در این بازدید جمع زیادی از شخصیت ها، علما، اساتید، طلاب علوم دینی و مؤمنان از گروه عراقی استقبال کردند.

در مدرسه عرفان، آیت الله احسانی بزرگ مهاجران منطقه جبرئیل و شورای اداری و اساتید و طلاب مدرسه از گروه میهمان استقبال کردند و مراسمی به مناسبت استقبال از این گروه برگزار شد که در این مراسم مدیر مدرسه عرفان در سخنان خود از تلاش های مرحوم آیت الله سید محسن حکیم و خاندان ایشان تقدیر کرد و پس از آن حجت الاسلام سید عماد حکیم در سخنانی بر اهمیت همکاری و همبستگی میان مؤمنان تاکید کرد.

وی افزود: سنت الهی بر این است که اگر مؤمنان با همدیگر مهربان باشند و به هم کمک کنند، خداوند نیز با آنها مهربان خواهد بود و در این زمینه به ماجرای برداشته شدن عذاب از قوم حضرت یونس اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha