شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ محمد یزبک

حوزه/ شیخ یزبک گفت: هر دستی که برای یاری لبنان دراز شود ما آن را می فشاریم، اما با دستی که برای فتنه دراز شود مخالفیم و از این رو با سوء استفاده جفری فلتمن معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل از اعتراضات مردم لبنان مخالفیم...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد یزبک رئیس هیئت شرعی حزب الله در مراسم بزرگداشت هفتمین روز شهادت علی نمر دعیبس در منطقه جلالا گفت: امروز در لبنان نیازمند وحدت و گفتگوی داخلی هستیم تا دولت لبنان را از فلج نجات دهیم، چون دولتی که نتواند مشکلات روزمره مانند دفع زباله ها را حل کند از حل مشکلات بزرگ نیز ناتوان خواهد بود و البته مشکل مبارزه با فساد بسیار مهم تر است و باید هرچه زودتر برطرف شود.

وی افزود: هرکس که خواستار حقوق خود و جامعه و قانون انتخابات مردمی و انتخاب رئیس جمهور بدون دخالت بیگانگان باشد، ما نیز با او همصدا هستیم.

رئیس هیئت شرعی حزب الله گفت: هر دستی که برای یاری لبنان دراز شود ما آن را می فشاریم اما با دستی که برای فتنه دراز شود مخالفیم و از این رو با سوء استفاده جفری فلتمن معاون سیاسی دبیرکل سازمان ملل از اعتراضات مردم لبنان مخالفیم چون وی می خواهد با سوار شدن بر موج اعتراضات مردمی، عامل این بحران را درگیری های طایفی و مذهبی قلمداد کند و از اینجا می توان فهمید که توطئه ای برای تغییر مسیر تظاهرات مردمی در جریان است و البته ما با تظاهرات مردمی موافقیم تا اینکه به خواسته های خود برسند و شاید طرح نبیه بری رئیس پارلمان نیز موجب خروج از بحران باشد ومشکلات را حل کند.

شیخ یزبک در پایان خاطر نشان کرد: سخنرانی و بیانیه دادن کافی است چون ما نیازمند اقدامی عملی در راستای گفتگو و تفاهم هستیم تا کشور را نجات دهیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha