پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 شیخ علی یاسین

حوزه/ شیخ یاسین گفت: وقت آن فرا رسیده کشورهای عربی کار مردم سوریه را به خودشان واگذار نموده و بدانند که اشتباهات آنها باعث تمام رنج ها و مشکلات مردم سوریه، عراق و فلسطین است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور اظهار امیدواری کرد: گفتگوی احزاب لبنان به تصویب یک قانون انتخاباتی جدید منتهی شود که بتواند اهداف مردم لبنان را برآورده سازد و موجب نجات لبنان از فتنه طایفی گری و سهم خواهی گروه ها بشود؛ چرا که طایفی گری و سهم خواهی در کشور خطری است که دستاوردهای مردم لبنان و مقاومت را تهدید می کند.

وی سپس با اشاره به رنج های مردم سوریه گفت: غرق شدن مردم سوریه در دریاها و غرق شدن کودک سوری در ساحل ترکیه هنوز عرب ها را تکان نداده تا برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه کاری بکنند.

شیخ یاسین گفت: وقت آن فرا رسیده که کشورهای عربی کار مردم سوریه را به خودشان واگذار نموده و بدانند که اشتباهات آنها باعث تمام رنج ها و مشکلات مردم سوریه، عراق و فلسطین است.

وی تاکید کرد مردم فلسطین در شرایط کنونی که برخی می خواهند با موضع گیری های ذلیلانه خود ملت فلسطین را خاموش کنند، باید به مقاومت خود ادامه داهند و در این راه خسته نشوند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha