پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ مسئول روابط خارجی حزب الله گفت: نیاز کنونی لبنان دولتی حقیقی و قدرتمند و عادل است که اکنون موجود نیست و تنها چیزی که هست دولتی فاسد است که نهادهای آن مشغول دزدی و چپاول بیت المال هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ علی دعموش مسئول روابط خارجی حزب الله در مراسم هفتمین روز شهادت عباس محمود در منطقه انصاریه تاکید کرد: تظاهرات مسالمت آمیز در اعتراض به بحران زباله ها و مشکلات دیگری مانند فساد و غارت بیت المال توسط سیاسیون حق مشروع تمام مردم لبنان است؛ چرا که آنها به این نتیجه رسیده اند که این دولت توانایی تامین رفاه آنها را ندارد.

وی افزود: مردم حق دارند ناراحتی و نارضایتی و خشم خود را نشان دهند و حقوق خود را مطالبه کنند و از سوی دیگر نیروهای امنیتی نیز باید از تظاهرات کنندگان حمایت کنند و مانع آنها نشوند.

مسئول روابط خارجی حزب الله گفت: نیاز کنونی لبنان دولتی حقیقی و قدرتمند و عادل است که اکنون موجود نیست و تنها چیزی که هست دولتی فاسد است که نهادهای آن مشغول دزدی و چپاول بیت المال هستند و یکی از مهم ترین پرونده های فساد نیز بحران زباله ها است و این مردم معترض نیز آسوده نمی شوند مگر زمانی که مسئولان خواسته های آنها را برآورده کنند و عدالت را در کشور محقق سازند و به وظایف خود عمل کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha