دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید ابراهیم امین السید

حوزه/ ما با جهانی توطئه گر و منافق روبرو هستیم که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با عربستان و وهابیت همدست شده اند و مساجد و مراکزی وابسته به خود در اروپا ساخته اند تا اندیشه وهابی را در مقابل اندیشه انقلاب اسلامی ایران ترویج کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» حجت الاسام والمسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسم هفتمین روز شهادت سید محمد عباس خلیل الموسوی و سالگرد شهادت برادرش خلیل الموسوی در منطقه النبی شیت گفت: نسل حاضر و امت اسلام به زودی و به برکت خون شهدا و مجاهدان شاهد مرحله فروپاشی کامل امنیتی، نظامی، فرهنگی و سیاسی ترویست های منطقه خواهند بود.

مسئولیت خونهای عراق و سوریه بر عهده آمریکاست

وی افزود: مسئولیت خون هایی که در عراق و سوریه و لبنان به ناحق برزمین ریخته می شود بر دوش آمریکا و کشورهای اروپای و برخی کشورهای منطقه و برخی سیاسیون لبنان است چون اینها از تروریست ها حمایت می کنند.

السید گفت: ما با جهانی توطئه گر و منافق روبرو هستیم که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با عربستان و وهابیت همدست شده اند و مساجد و مراکزی وابسته به خود در اروپا ساخته اند تا اندیشه وهابی را در مقابل اندیشه انقلاب اسلامی ایران ترویج کنند.

تروریستهای تکفیری از عربستان پول می گیرند

وی افزود: تروریستهای تکفیری از عربستان پول می گیرند و مردم را فریب داده و به عراق و سوریه و لبنان اعزام می کنند تا پروژه های سیاسی آمریکا و عربستان و صهیونیست ها را در منطقه اجرا کنند.

رئیس شورای سیاسی حزب الله گفت: غربی ها و کشورهای خلیج فارس امروز دارند بهای توطئه علیه منطقه را می پردازند و همه آنها از گسترش نفوذ اندیشه تکفیری نگران و هراسانند و به زودی خود آنها و پولشان در آتش فتنه ای که برافروخته اند خواهد سوخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha