سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علمای لبنان

حوزه/ پس از پیروزی های ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در قلمون و کلید خوردن فروپاشی تکفیری ها در الزبدانی و القنیطره رژیم صهیونیستی با اقدام و دخالت مستقیم خود در صدد روحیه دادن به تکفیری ها برآمده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» تجمع علمای مسلمان لبنان حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به جولان سوریه را محکوم کرد و افزود: به نظر می رسد رژیم صهیونیستی احساس کرده گروه های تکفیری موجود در مناطق هم مرز فلسطین اشغالی در حال شکست هستند و با این اقدام خود خواسته آنها را تقویت کند.

در بیانیه تجمع آمده: پس از پیروزی های ارتش سوریه و مقاومت اسلامی در قلمون و کلید خوردن فروپاشی تکفیری ها در الزبدانی و القنیطره رژیم صهیونیستی با اقدام و دخالت مستقیم خود در صدد روحیه دادن به تکفیری ها برآمده است.

تجمع علمای مسلمان لبنان خاطر نشان کرد: هدف از تمام اتفاقات سوریه از بین بردن محور مقاومت است و صهیونیست ها به هیچ وجه در پی اصلاحات داخلی در سوریه نیستند اما مساله فلسطین باید به عنوان مساله اصلی و اساسی در راس اولویت های مقاومت باقی بماند و از سوی دیگر پاسخ مقاومت به این تجاوز صهیونیست ها باید در عمق رژیم صهیونیستی اشغالگر صورت بگیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha