دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسن فضل الله نماینده لبنان

حوزه/ دشمن تکفیری دشمنی است که ما راهی جز نبرد با او نداریم و هیچ کس نمی تواند نسبت به این معرکه بی طرف باشد؛ چراکه برخی تلاش کردند چنین موضعی را تجربه کنند، اما در عاقبت سر از تن آنها جدا شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»حسن فضل الله نماینده عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة در مراسم افتتاحیه یک مجتمع ورزشی در بنت جبیل گفت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی که در لبنان داریم همچنان از نعمت امنیت و ثبات برورداریم در حالی که برخی کشورهای اطراف ما با وجود امکانات فراوانی که دارند از این نعمت بی بهره اند.

وی از قول یکی از فرستادگان بین الملل که از لبنان بازدید کرده بود گفت: «هنگامی که از شهر صیدا می گذرم احساس می کنم در امن ترین نقطه جهان هستم» و تمام اینها به برکت جانفشانی شهدا و مجاهدان مقاومت است.

این نماینده پارلمان لبنان گفت: پروژه تکفیری ها در لبنان با شکست مواجه شد و آنها نتوانستند به اهداف مورد نظر خود داست یابند و این برای ما دستاورد بزرگی است و ما به برکت خون شهدای خود توانستیم کشور را حفظ کنیم و شهدا و مجاهدان مانع اشغال بنت جبیل و جنوب توسط صهیونیست ها شدند و اجازه ندادند تکفیری ها امارت موهوم خود را در لبنان تاسیس کنند.

وی افزود: دشمن تکفیری دشمنی است که ما راهی جز نبرد با او نداریم و هیچ کس نمی تواند نسبت به این معرکه بی طرف باشد؛ چراکه برخی تلاش کردند چنین موضعی را تجربه کنند اما در عاقبت سر از تن آنها جدا شد و تنها راه حفظ لبنان نیز ریشه کن ساختن تکفیری ها می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha