دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ تمام بوق هایی که پس از به دام افتادن احمد الاسیر برای تحریک مردم به صدا در آمد با شکست مواجه شد و این نشان می دهد که اکثریت اهل سنت کاری به تروریسم و تکفیر و افکار داعشی ندارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنانی ضمن مخالفت با تلاش برخی برای تحریک اهل سنت برای دفاع از شیخ احمد الاسیر با عنوان دفاع از اهل سنت گفت: هرگونه که می خواهید و با هر روشی که می خواهید دفاع کنید و هزاران وکیل استخدام کنید، اما مراقب باشید از نام اهل سنت استفاده نکنید و با این اسم تجارت نکنید.

وی افزود: تمام بوق هایی که پس از به دام افتادن احمد الاسیر برای تحریک مردم به صدا در آمد با شکست مواجه شد و این نشان می دهد که اهل سنت کاری به تروریسم و تکفیر و افکار داعشی ندارند.

حبلی خاطر نشان کرد: افرادی که از اعترافات احمد الاسیر می ترسند، تلاش می کنند با ایجاد جنجال و غوغا بر حقایق سرپوش بگذارند و از سقوط عاملان اصلی تروریسم جلوگیری کنند و به همین خاطر است که این روزها پرچم دفاع از الاسیر را برداشته اند و این نشان می دهد آنها با جنایت های او در حق ارتش لبنان و سایر انفجارهای تروریستی وی موافق هستند در حالی که بیشتر کشته شدگان به دست وی از اهل سنت هستند؛ پس در این صورت اینها می خواهند از کدام اهل سنت دفاع کنند؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha