دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق با صدور بیانیه ای از روش نامناسب برخورد نیروهای امنیتی در برخورد با تجمع کنندگان، اظهار تاسف کرد و افزود: این اقدامات موجب نقض حقوق و آزادی های عمومی و ارزش های تاریخی لبنان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش الاصلاح والوحده سرکوب تجمع کنندگان در بیروت توسط نیروهای امنیتی را محکوم کرد و گفت: معترضان برای مطالبه حقوق شهروندی و نشان دادن فریاد خشم خود از وضعیت نابسامان لبنان به خیابان آمده اند.

وی با صدور بیانیه ای از روش نامناسب نیروهای امنیتی در برخورد با تجمع کنندگان اظهار تأسف کرد و افزود: این اقدامات موجب نقض حقوق و آزادی های عمومی و ارزش های تاریخی لبنان است.

رئیس جنبش الاصلاح و الوحده خاطر نشان کرد: فساد منتشر در نهادهای دولتی باعث شده کشور در معرض فروپاشی قرار گیرد. مشکل لبنان فقط مشکل دفع زباله ها و برق نیست، بلکه مشکل لبنان فسادی است که به تمام وزارتخانه ها و نهادها راه یافته است.

وی در بخش دیگری از بیانیه خود از برادران فلسطینی اردوگاه ها نیز خواسته خویشتن دار باشند و وارد اختلافات داخلی نشوند؛ چرا که این اختلافات و درگیری ها به سود صهیونیست ها است و ما باید در این شرایط لوله تفنگ خود را به سمت اسرائیل نشانه بگیریم.

کلمات کلیدی: شیخ ماهر عبدالرزاق، جنبش الاصلاح والوحده، تجمع اعتراض آمیز، اوضاع نابسامان لبنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha