چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 357591
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
دیدار وزیر جوانان ایران با سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم و ورزش و جوانان ایران، به بررسی راه های همکاری میان ایران و عراق در زمینه جوانان و ورزش پرداخته و خواستار تهیه برنامه و طرحی شدند که بتواند مانع مهاجرت جوانان عراقی به خارج شود و نا امیدی آنها را برطرف سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» امروز دوشنبه محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران با حجت السلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کرد.

سید حکیم در این دیدار بار دیگر بر ضرورت برنامه ریزی برای جلوگیری از مهاجرت جوانان عراقی تاکید کرد.

سید حکیم و گودرزی در این دیدار به بررسی راه های همکاری میان ایران و عراق در زمینه جوانان و ورزش پرداخته و خواستار تهیه برنامه و طرحی شدند که بتواند مانع مهاجرت جوانان عراقی به خارج شود و نا امیدی آنها را برطرف سازد.

رئیس مجلس اعلای اسلامی در این دیدار بر اهمیت استفاده از تجارب دیگران در زمینه ورزش و جوانان و استفاده از نیرو و انرژی جوانان تاکید کرد.

این در حالی است که شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله العظمی سیستانی نیز در خطبه های نماز جمعه از جوانان خواست در مورد مهاجرت از عراق به خارج تجدید نظر کنند و افزود: در روزهای اخیر پدیده مهاجرت جوانان به خارج افزایش یافته تا جایی که در این زمینه به قاچاقچیان متوسل شده و خطرات زیادی را به جان می خرند و اتفاقات تاسف باری نیز در این زمینه رخ داده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha