دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بازدید رئیس اوقاف عراق از بعثه آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ رئیس اوقاف شیعیان عراق از بعثه حج حضرت آیت الله وحید خراسانی در مدینه منوره بازدید کرد و در گفتگو با علما و اعضای این دفتر به بررسی مهم ترین مسائل مربوط به شیعیان در ایام حج پرداخت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید علاء الموسوی رئیس اوقاف شیعیان عراق با مسئولان دفاتر مراجع شیعه در مدینه دیدار کرد و با آنها درباره ضرورت آگاهی برای دفع خطر از امت اسلام بحث و گفتگو کرد.

در بیانیه اداره اوقاف شیعیان عراق به این مناسبت آمده: سید علاء الموسوی و هیئت همراه وی از بعثه حج آیت الله العظمی سیستانی در مدینه منوره بازدید کرد و با استقبال جمعی از علما روبرو شد و دو طرف در این دیدار درباره مسایل مهم مربوط به حاجیان عراقی صحبت کردند و بر اهمیت ارتباط و تعامل در ایام حج و آگاهی برای دفع خطرات از امت اسلام تاکید کردند.

موسوی در این سفر همچنین از بعثه حج حضرت آیت الله محمد اسحاق الفیاض بازدید و با فرزند ایشان شیخ محمود الفیاض دیدار و تاکید کرد: فضای ایمانی و معنوی حج زمینه مناسبی برای نشر اندیشه های اهل بیت(ع) و سیره پیامبر رحمت(ص) می باشد.

موسوی در پایان سفر خود از بعثه حج حضرت آیت الله وحید خراسانی در مدینه منوره بازدید کرد و در گفتگو با علما و اعضای این دفتر به بررسی مهم ترین مسائل مربوط به شیعیان در ایام حج پرداختند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha