شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
امام جواد

حوزه/ مراسم ویژه سالروز شهادت امام جواد(ع) با حضور آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در آستان مقدس موسی مبرقع(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت‌الاسلام فاطمیان با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار داشت: بر این اساس مراسم سوگواری و عزاداری در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل این امام همام برپا خواهد بود.

وی افزود: این مراسم با سخنرانی شیخ حسین انصاریان و مداحی سید علی حسینی‌نژاد یکشنبه شب ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی این آستان مقدس با بیان اینکه اعضای دو هیئت بزرگ شاه حمزه(ع) و حیدر کرار نیز در این مراسم حضور می‌یابند گفت: همچنین صبح روز شهادت نیز آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید نیز در این بقعه متبرکه حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: مراسم سوگواری شامل سخنرانی و روضه‌خوانی به زبان اردو نیز روز شهادت امام جواد(ع) در مسجد چهل اختران و از ساعت 18 برپا می‌شود.

حجت الاسلام فاطمیان خاطرنشان کرد: از برخی شخصیت‌های برجسته حوزوی همچون آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) نیز برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آمده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha