چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
 بازدید دبیرکل کنگره شهدای روحانی و ایثارگر کشور از خبرگزاری حوزه

حوزه/ دبیر کل کنگره شهدای روحانیت، عصر امروز با حضور در دفتر مرکزی خبرگزاری حوزه از این رسانه حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری با حضور در مرکز خبر و اطلاع رسانی حوزه های علمیه از بخش های مختلف این مرکز از جمله خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه بازدید کرد.

بر اساس این گزارش: دبیر کل کنگره شهدای روحانیت در این بازدید ، از نزدیک در جریان فعالیت های اطلاع رسانی این مرکز قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید، کریم دلفانی سردبیر خبرگزاری حوزه و یوسف ساعدی سردبیر هفته نامه افق حوزه، ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیت های این مرکز را  ارائه کردند و در ادامه دبیران خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه، رئیس ستاد کنگره شهدای روحانیت را  در جریان بیشتر  فعالیت های سامانه های خبری حوزه و نحوه تعامل و همکاری با دفاتر مراجع معظم تقلید، مراکز و بخش های مختلف حوزه قرار دادند.

در ادامه،حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری نیز با تقدیر از فعالیت های خبری و اطلاع رسانی سامانه خبری حوزه، بر لزوم تقویت خبرگزاری حوزه و اطلاع رسانی  از فعالیت ها و دستاوردهای حوزه های علمیه  به خصوص اطلاع رسانی در باره  یادواره و کنگره های شهدای روحانیت تاکید کرد.

 حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری ابراز امیدواری کرد، تعامل رسانه حوزه و ستاد کنگره شهدای روحانی، منجر به ترویج اهداف بلند شهدا، علما و روحانیون در راه پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی و راه روشن امام خمینی(ره) باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha