چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دیدار مجتبی ذوالنور با آیت الله مکارم شیرازی

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرائط بسیار سختی از لحاظ فرهنگی قرار داریم و باید در این عرصه همه نمایندگان مطالبات جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری عصر امروزدر دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی که در  مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد گفت: انتخابات با شکوهی در قم برگزارشد که درصد شرکت کنندگان در این استان بیشتر از جاهای دیگر بود.

منتخب مردم قم در مجلس شورای  اسلامی بیان داشت: وظیفه نمایندگان بسیار سنگین است و باید بهتر از گذشته به رسالت خود در برطرف کردن مشکلات عمل کنند.

وی افزود: قم شهر کریمه اهل بیت(ع) و بزرگان و مراجع است و باید تمام تلاش خود را برای از بین بردن مشکلات بکار بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری بیان داشت: در شرائط بسیار سختی از لحاظ فرهنگی قرار داریم و باید در این عرصه همه نمایندگان مطالبات جدی داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در سطح کلان و طرح های بزرگ به قم توجه شود و قم حتی می تواند به عنوان توریسم فرهنگی انتخاب شود، ولی این کار نیاز به زیر ساخت های فرهنگی دراین عرصه دارد.

امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی افزود: بحث تورم،تولید و اشتغال از مسائل مهم در جامعه است، باید همه مسئولین دست به دست هم دهند تا به دولت کمک کنند تا مشکلات جامعه از بین برود.

وی افزود: وظیفه تمام نمایندگان این است که مجلس دچار افراط و تفریط نشود و باید به وظیفه خود در حفظ و حراست از انقلاب و ارکان آن عمل کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha