جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ابراهیمی ترکمان

حوزه/ به دنبال برپایی کنفرانس علم و دین در وین، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه همکاری زیگمون فروید اتریش تشکر نمود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به دنبال برپایی کنفرانس علم و دین با همکاری مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه تهران در وین ، دکتر ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی طی نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه این همکاری و نیز دبیر علمی کنفرانس تشکر نمود .

متن نامه ارسالی این نامه به این شرح است:

چناب آقای پروفسور  آلفرد پریتز

رییس محترم دانشگاه زیگمون فروید

با سلام و احترام

برگزاری کنگره بین المللی „علم و یا دین  رویداد بسیار ارزشمندی  بود که با شرکت هم میهنان  دانشمند من و نیز دانشمندان سایر کشورها برگزار شد. سرکار خانم  دکتر شیوا خلیلی  نیز بسیار تلاش کردند. از ساماندهی  این برنامه و تلاش های جنابعالی  و سرکار خانم خلیلی  سپاسگزارم. امیدوارم همکاری شما با رایزن فرهنگی  دانشمند کشورمان  آقای دکتر صفی  در آینده بتواند  راههای همکاری بیشتری را پیش رویمان بگشاید.

ابوذر ابراهیمی

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    بله آقایون کسر شأن شان بوده در هتل آقای بوری که ایرانی و شیعه است و خانم ایشون هم مسلمان و شیعه هستند اقامت داشته باشند و تشریف بردن به یک هتل دیگر!!! متاسفانه برخی وقتی کارشون میافته مزاحم آقای بوری می شوند ولی موقعی که بخواهند ریالی به ایشان سود برسانند جا میزنند خیلی ناراحت شدم این خبر رو شنیدم (از خود آقای بوری شنیدم) که تشریفشون رو بردن به هتل دیگه بابت این اقدام بنده دیگه هیچ اعتمادی به آقای ... ندارم، حداقل ایشان باید معترض میشد و نمیذاشت این اتفاق بیافته! با وجود هتلی ایرانی که در دستشویی هایش شلنگ آب وجود داره و از این جهت کار برای یک مسلمان راحته و آسایش فراهمه! چه توجیهی وجود داره که یک مسلمان به هتلی بره و اقامت داشته باشه که دستشویی هایش شلنگ آب نداره!!! واقعاً برای این هیئت علمی! متاسفم
  • محمد IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
    0 0
    میدونم نظر بنده رو جرأت ندارید ثبت کنید ولی به عرض آقای برنجکار برسونید