جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسینی بنیاد فرهنگی امامت

حوزه /مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور، امامت و ولایت را هویت تشیع خواند و تاکید کرد: باید جایگاه و عظمت امامت و ولایت در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد حسینی، امروز در نشستی با معاون پژوهش حوزه علمیه استان یزد، در بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور، با ارائه گزارشی از فعالیت های این مرکز، در مورد اهمیت مباحث امامت و نقش آن در جامعه، اظهار داشت: امامت از اصول دین و بر پایه توحید و نبوت است و تبلور دین خدا در مقام تفصیل اصول و فروع و بیان اخلاقیات شریعت، به امامت و ولایت قائم است.

مدیر بنیاد فرهنگی امامت شعبه مرکز کشور، ولایت و امامت را هویت تشیع خواند و تاکید کرد: باید جایگاه و عظمت امامت و ولایت در جامعه بیش از پیش تبیین شود.

وی با اشاره به ضرورت پاسخگویی مستدل طلاب و روحانیون به شبهات، افزود: با توجه به شبهات مطرح شده پیرامون مسئله امامت در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی، می بایست میزان آگاهی طلاب و دانشجویان از مسئله امامت و شبهات این عرصه بیشتر شود.

حجت الاسلام حسینی با بیان این که بایسته های پژوهشی زیادی در موضوع امامت وجود دارد كه باید اندیشمندان و پژوهشگران به این موضوعات بپردازند، خاطرنشان کرد:  پیشنهاد می شود مباحث امامت از موضوعات اصلی پژوهشی طلاب حوزه علمیه استان یزد باشد تا علاوه بر توانمند سازی علمی آنان، به بخشی از شبهات مطرح شده در خصوص مسئله امامت نیز پاسخ داده شود .

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha