شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دعای عرفه

حوزه/ مراسم پر فیض دعای عرفه همزمان با سراسر کشور در بیش از ۷۰۰ مسجد، حسینیه و هیئات محوری شهر تبریز و تمامی شهرستان ها با حضور مسئولان استانی، علماء، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، مراسم پر فیض دعای عرفه عصر امروز در مساجد و هیئات محوری شهر تبریز و تمامی شهرستان ها با حضور مسئولان استانی، علماء، طلاب و روحانیون  و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مراسم پر فیض دعای عرفه علاوه از تبریز، در تمامی شهرستان های استان نیز برگزار شد و علاقمندان و شهروندان مؤمن آذربایجان هم‏نوا با تمام ملت ایران در این برنامه شرکت کرده، از فیوضات معنوی این روز بهره‌‏مند شدند.

گفتنی است، این مراسم که در بیش از ۱۰۰ مسجد تبریز و بیش از 500 مسجد در شهرستان ها از ساعت سه بعد از ظهر برگزار شد که با استقبال بسیار گرم مردم مومن مواجه گردید.

بر پایه این گزارش، محوری ترین برنامه مراسم قرائت دعای عرفه، در مسجد جامع این شهر و با ندای ملکوتی حجج الاسلام و المسلمین معرفت و آقاجانی قرائت شد.

همچنین علاوه از برگزاری مراسم دعای عرفه در مساجد،  این مراسم توسط سایر دستگاه های فرهنگی، مذهبی در مکان هایی همچون مدارس علمیه استان، دانشگاه و وادی رحمت شهدای تبریز نیز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha