سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/ معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون نفر توفیق شرکت در مراسم پرفیض دعای عرفه بارگه ملکوتی رضوی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، سید خلیل منبتی با اعلام این که بارگاه ملکوتی رضوی آماده حضور بیش از یک میلیون نفر در مراسم پرفیض دعای عرفه است، اظهار کرد: در روز عرفه بیش از 250 هزار متر مربع از صحن ها و 70 هزار متر مربع از رواق های حرم مطهر رضوی مفروش و آماده‌ پذیرایی از زائران و مجاوران عزیز می شود

وی با بیان این که مراسم روز عرفه، امروز از ساعت 14 تا 17:30 برگزار می شود، ابراز کرد: بیش از 5 هزار و 500 نفر از خدمه و خدمت‌یاران حرم مطهر توفیق خدمت گذاری به زائران علی بن موسی الرضا(ع) را دارند.

منبتی با بیان اینکه صوت و تصویر مراسم عرفه از همه‌ اماکن متبرکه پخش خواهد شد، گفت: در روز عرفه بیش از 500 هزار جلد کتاب دعای عرفه در 22 پایگاه ویژه‌ کتب توزیع می‌شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران‌ آستان قدس رضوی ادامه داد: همچنین در روز عرفه مُهر نماز و نایلون به تعداد کافی برای حاضران تأمین شده که در دسترس زائران و مجاوران قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha