یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
هادوی تهرانی

حوزه/ سازمان های بین المللی اسلامی و در رأس آنها سازمان همکاری های اسلامی (OIC) در اسرع وقت جلسه ای فوق العاده برای بررسی فجایع سال جاری حج تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  استاد هادوی تهرانی رئیس موسسه رواق حکمت و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در واکنش به حادثه دلخراش منا ابراز داشت: عید قربان، قربان گاه حاجیان شد و بعد از مسجد الحرام، منی از خون ضیوف الرحمن رنگین گشت و سندی مکرر از بی خردی حاکمان سعودی رقم خورد تا حجت بر آنانی تمام شود که وزش نسیمی را برای توجیه یک فاجعه کافی می دانند و به اندک بهانه ای از خطاهای فاحش این افراد نالایق می گذرند تا روزگار خود را بگذارنند یا مقام ظاهری خود را حفظ کنند یا از تکه استخوان هایی که غاصبان حقوق مسلمین برایشان می اندازند، لذت ببرند.

وی افزود: علمای جهان اسلام، روشنفکران آزاده مسلمان، و رهبران دلسوز کشورهای اسلامی! تا چه زمان باید شاهد این فجایع باشند و برای حل مشکل مدیریت حرمین شریفین اقدامی نکنند؛‌آیا زمان آن فرا نرسیده است که این دو شهر جهان اسلام در دستان علم و حکمت و خردِ اندیشمندان و مدیران جهان اسلام اداره شود و این حوادث به حداقل برسد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: باید  سازمان های بین المللی اسلامی و در رأس آنها سازمان همکاری های اسلامی (OIC) در اسرع وقت جلسه ای فوق العاده برای بررسی فجایع سال جاری حج تشکیل دهند و تصمیمات روشن و قابل قبولی برای مدیریت حرمین شریفین اتخاذ نمایند تا در ادامه این حج و عمره و حج های آینده شاهد چنین نادانی ها و سوء مدیریت هایی نباشیم و امنیت واقعی جانی، آبرویی و عقیدتی زائران بیت الله الحرام تضمین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha