شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ملک حسینی

حوزه/ نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر حکومت امیرالمومنین علی (ع) و اولاد آن امام همام حاکمیت اسلامی را در دست داشتند بدون شک امروز از این همه جرم و جنایت نبود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سیدشرف الدین ملک حسینی عصر جمعه در جشن ویژه غدیر در امامزاده شاه قاسم (ع) این شهرستان، اظهارکرد: اگر حاکمیت امام علی (ع) و اولاد ایشان ادامه می‌یافت امروز شاهد این همه جرم و جنایت در دنیا نبودیم.

وی گفت: مکتب امام علی (ع) مکتبی خاص بوده و این مکتب هم بصیر و  هم رئوف است، اما در مکتب روبروی این مکتب، رژیم وهابیت است و آل سعود!

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: وحدت، آموزه مکتب امام اول شیعیان بوده و امروز تفاوت این مکتب را با مکتب آل سعود بخوبی می‌توان در یمن دید.

حجت الاسلام و المسلمین ملک حسینی، با تاکید بر اینکه غدیر پیامبر (ص) هرروز باید احیاء شود، غدیر یعنی مکتب امام علی (ع) و در این مکتب آرزوی انسان‌ها با آرزوی انسان در سایر مکاتب متفاوت است.

همچنین در این مراسم تعداد ۵ نفر از طلاب مدرسه سفیران هدایت یاسوج به دست حجت الاسلام و المسلمین سیدشرف الدین ملک حسینی، مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت شدند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha