پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه گیلان

حوزه/ اگر نام و یاد شهدا زنده بماند، مشکلات و چالش ها و آسیب های که با آن مواجه هستیم مرتفع یافته و کاهش پیدا می کند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان ، مدیر و معاونان حوزه علمیه استان گیلان با خانواده شهدای روحانی قاسم حق پرست و اصغری دیدار کردند .

مدیر حوزه  علمیه استان گیلان، در این دیدار با تسلیت ارتحال جانسوز حجاج در منا وتبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت :  دیدار با خانواده شهداء و تمسک جستن از راه و یاد آنان فرض واجب  بر آحاد جامعه  اسلامی است  .

حجت الاسلام والمسلمین  محمد لاکانی  در ادامه تصریح کرد : اقتدار ، امنیت ،  عزت و هرچه که  امروز در کشور ایران اسلامی وجو دارد بر اثر  برکت خون  پاک شهدای والا مقام به ویژه شهدای روحانی  فاضل و دانشمند حوزه های علمیه  که  با جانبازی ها و ایثار گری ها در راستای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) از خود نشان دادند ، می باشد .

 وی با اشاره به  مقام والای شهادت افزود : شهادت مقامی است که اولیاءالله آن را از خداوند متعال خواستار بودند چنانکه امیر المومنان(ع) در زمان ضربت خوردن با ذکر جمله معروف "فزت برب الکعبه "  مشخص نمود شهادت در راه خدا مقامی  بزرگ می باشد. 

این استاد حوزه، ادامه داد: بسیار باعث حزن و تاسف است  که در جامعه اسلامی  ، نوجوانان و جوانان جامعه ما به جای الگو گیری از راه  و یاد شهدا  دنبال الگو های کاذب هستند  و راه و یاد شهدا را از خاطر برده اند .

به گفته وی،  ما وظیفه داریم همیشه یاد و خاطره شهدا را زنده کنیم چنانکه اگر نام و یاد شهدا زنده بماند  مشکلات و چالش ها و آسیب های که با آن مواجه هستیم مرتفع یافته و کاهش پیدا می کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha