جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
شاهچراغ

حوزه/ مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، از برگزاری ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل پور، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهارداشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه حزن و اندوه، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه محرم الحرام و ماه عزاداری شیعیان در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) وبا توجه به فرا رسیدن دهه عزاداری، مراسم ویژه تاسوعا و عاشورا با حضور علماء، روحانیون، طلاب و جمع کثیری از عاشقان و شیفتگان حضرت سیدالشهداء علیه السلام از روز شنبه 1/8/94 به مدت دو روز در شبستان حضرت امام خمینی(ره) حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مراسمات عزاداری از شب اول محرم در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) دایر بوده است، ویژه برنامه تاسوعا و عاشورای حسینی با استقبال خاصی از مردم عاشق و ولایتمدار استان فارس و با حضور کلیه هیئات مذهبی و زائرین و مجاورین این امامزاده واجب التعظیم برگزار می گردد.

مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، گفت: در این مراسم سوگواری، حجج الاسلام موسوی خراسانی، ملک به سخنرانی خواهند پرداخت و سپس مادحین اهل بیت به مرثیه سرایی می پردازند.

حجت الاسلام اسماعیل پور، در پایان گفت: از کلیه عاشقان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، به خصوص روحانیون و طلاب مدارس علمیه استان فارس و شهر شیراز، جهت شرکت در این مراسم سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha