شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام محمد رضا ضمیری - انجمن مطالعات اجتماعی

حوزه/ محقق و پژوهشگر حوزوی عرصه مهدویت تصریح کرد: بی شک تقویت اعتقادات و باورهای دینی ، بهترین سلاح ما در جنگ فرهنگی با دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا  ضمیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: ما وقتی می توانیم به دغدغه ها و نگرانی های مراجع و علما و در راس آن ها رهبر معظم انقلاب پاسخ لازم را بدهیم که قبل از هر چیز باورهای دینی مردم و به ویژه جوانان را در برابر حجم انبوه شبهات و توطئه های دشمن تقویت کنیم.

وی افزود: امروز دشمن از همه ابزارهای خود از جمله ماهواره و سایت اینترنتی و نیز شبکه های اجتماعی نهایت استفاده را برای ضربه زدن به فرهنگ دینی ما می کند و ما برای مقابله با او نیازمندیم که قبل از هر چیز جبهه اعتقادی خودمان را مستحکم تر از قبل کنیم.

عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور قم با تاکید بر لزوم اهتمام به مساله جهاد فرهنگی، خاطرنشان کرد: باور به این مسئله هم باید در بین مردم و هم به ویژه مسئولان شکل بگیرد و این که ما بدانیم انقلاب اسلامی ذاتاً یک انقلاب فرهنگی بوده که برای دفاع از خود به مولفه های فرهنگی نیازمند است.

وی بیان داشت: به هیچ وجه نباید اجازه دهیم ترویج فرقه ها و نحله های باطل و انحرافی از جمله در بحث عفاف و حجاب به فرهنگ عمومی جامعه ما ضربه بزند.

عضو انجمن مهدویت حوزه خاطرنشان کرد: بی شک اگر فرزندان از ابتدای دوره بلوغ و با استفاده از روش‌های تشویقی علاقه‌مند به حفظ حجاب شوند، با وجود هجمه گسترده رسانه‌های غربی علیه حجاب و حتی با وجود معضلاتی که در مسیر محجبه بودن در جامعه وجود دارد، باز هم در حفظ عفت و حجاب ، کوشا و مقید خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha