یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام حسینی اراکی

حوزه/ تضعیف باورهای دینی از مهم ترین عوامل نفوذ دشمن است لذا آسیب شناسی عوامل نفوذ از ضروریات به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی،  در گردهمایی طلاب معیل با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار داشت: بهترین نعمت برای بشریت نعمت درک و تبعیت از ولایت است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان ویژگی های حضرت فاطمه الزهرا(س) عنوان داشت: جهان هستی تا روز قیامت بر مبنای معرفت حضرت زهرا (س) استوار است.

وی ادامه داد: حضرت حجت (عج)، فاطمه الزهرا(س) را به عنوان الگو و اسوه خود می داند و این بانو را حجت خدا بر خود می داند و این امر نشان دهنده جایگاه والای حضرت زهرا (س) است.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان عوامل نفوذ دشمن از دیدگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: تضعیف باورهای دینی از مهم ترین عوامل نفوذ دشمن است لذا آسیب شناسی عوامل نفوذ از ضروریات به شمار می رود.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص مساله نفوذ اشاره و اذعان داشت: طلاب و روحانیون به عنوان سربازان فرهنگی در مکتب تشیع به عنوان مبلغ عوامل نفوذ دشمن را شناسایی و در جوامع بصیرت افزایی و روشنگری نمایند.

وی در ادامه افزود: شبهه افکنی و ولایت ستیزی از دیگر عوامل نفوذ است که متاسفانه عده ای سرسپرده به جای ولایتمداری، ولایت شعاری را الگوی کار خود قرار داده اند.

حجت الاسلام حسینی اراکی ابراز داشت: با نگاهی به مکتب و سیره حضرت فاطمه الزهرا (س)، ولایتمداری و مجاهدت او را در راه صیانت از اسلام را خواهیم دید و این بانو نعمت بزرگی برای حفظ و اقتدار اسلام است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه فروتنی و تواضع را از صفات مردان خدا دانست و عنوان داشت: فروتنی از صفات ائمه اطهار علیهم السلام است در حالی که کبر و غرور مورد غضب و خشم خداوند می شود.

وی تصریح کرد: طلاب و خانواده های آن ها نسبت به نماز اول وقت و قرار گرفتن در زیر چتر امامان معصوم اهتمام ویژه داشته باشند چرا که به واسطه این مهم دچار مصائب و کمبود نخواهند شد.

حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان گفت: طلابی که به مراحلی از تبلیغ و ترویج دین رسیده اند تلاشی دوچندان داشته باشند چرا که رشته اتصال مردم با خداوند، طلاب و روحانیون هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha