یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سردار مجتبی فدا

حوزه/ جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: مبلغین و روحانیون وظیفه تبیین روحیه های انقلابی در راستای دفاع از ولایت و نظام مخصوصا برای نوجوانان و جوانان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سردار مجتبی فدا، امروز در همایش آموزشی مبلغان راهیان نور با تاکید بر این که مدت زمان چند روزه در اختیار مبلغین در اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای جذب نوجوانان به سمت ارزش های دینی است، گفت: قطعا این وظیفه خطیر بر عهده مبلیغن روحانی است.

وی تاکید کرد: امروز تامین محتوای غنی برای نسل نوجوان و جوان در اردوهای راهیان نور دغدغه اصلی بوده و تعمیق باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی در همین راستا بر عهده طلاب بسیجی می‌باشد.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ابرازداشت: بازگو کردن سیره شهدا، تبیین سیره شهدای دفاع مقدس و الگوسازی شهدا برای نسل نوجوان از جمله وظایفی است که مبلغین روحانی راهیان نور باید به آن توجه کنند .

وی افزود: تخریب و تضعیف کانون خانواده و اعتقادات دینی و باورهای اسلامی در مراکز آموزشی و علمی از جمله اهداف دشمن است، لذا بر خورد خوب و خوش مبلغین روحانی با نسل نوجوان در اردوهای راهیان نور ابراز مهمی برای خنثی  کردن این اهداف شوم  خواهد بود.

سردار فدا در پایان یاد آور شد: امروز فرهنگ جبهه، رشادت و شهامت فراموش نشده است، ولی باید بیشتر فعالیت کرد که  وظیفه روحانیون  در این زمینه و ایجاد بستر لازم رشد فکری نوجوانان بی بدیل است.

انتهای پیام 313/38

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha