جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه/ تقویت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موجب ایجاد فضای مناسب برای تحصیل و انجام کارهای پژوهشی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب در مراسم افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف «حریم ریحانه» در گناباد، گفت: هدف دشمن، وابستگی و عدم استقلال ایران است، از این‌رو تلاش می‌کند تا با ترویج بدحجابی و بی‌حجابی در سطح جامعه به ویژه در فضاهای دانشگاهی، دانشجویان را از تمرکز بر روی تحصیل، تحقیق و پژوهش باز دارد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را یک قدم مثبت در راه ترویج عفاف و حجاب اسلامی عنوان و اظهار کرد: تقویت عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی موجب جلوگیری از سرگرم نمودن دانشجویان به مسائل بیهوده و ایجاد فضای مناسب تحصیل و انجام کارهای پژوهشی برای آنها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف دارند، تاکید کرد: با انجام کارهای فرهنگی به ویژه ترویج عفاف و حجاب در سطح دانشگاه‌ها باید به مقابله با هجمه‌های شیطانی دشمن پرداخت.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گناباد، در پایان با تاکید بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه، گفت: بدحجابی و بی‌حجابی از مصادیق جنگ نرم است، که دشمنان در صدد پیاده سازی فرهنگ غرب در جوامع اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha