جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
عطاردی قوچانی

حوزه/ دبیر علمی همایش "عطارد خراسان" با اشاره به این که آیت الله عطاردی در ساحت مهندسی فکر اسلامی ایفای نقش کرد، گفت: ایشان همه تلاش خود را در راه باروری حقیقت دین به کار برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام نوایی، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگداشت آیت الله حاج شیخ عزیزالله عطاردی با عنوان "عطارد خراسان" در گفت: عالمان و فرزانگان دینی تلاش دارند که کلمات امامان معصوم(ع) را همواره نو و زنده نگه دارند و در طول زمان جاری کرده و الهام بخش و پویا قرار دهند.

وی با بیان اینکه آیت الله عطاردی به حق در راستای این مسئله مهم، پویش علمی و پژوهشی خود را به کار برد، ابراز داشت: ایشان در جهت مهندسی در ساحت فکر اسلامی ایفای نقش کرد و تلاش و سفرهای زیادی در این زمینه داشت.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه آیت الله عطاردی گفتمان احیای امر اهل بیت(ع) را پاس داشت، گفت: ایشان همه تلاش خود را در راه باروری حقیقت دین به کار برد و با سخنان، سنت، سیره و رفتار امامان معصوم(ع) این حقیقت را نشان داد.

وی به مسانید 72 آیت الله عطاردی و اهتمام آن مرحوم نسبت به این امر اشاره و خاطر نشان کرد:  ایشان نقش ال بیت(ع) را در ساختن تمدن اسلامی، با زحمتی طاقت فرسا در این مجموعه فخیم ارائه کرد.

دبیر علمی همایش "عطارد خراسان" در پایان ابراز امیدواری کرد: راه و پویش آیت الله عطاردی توسط دیگران به ویژه طلاب پژوهشگر ادامه یابد.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha