یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رحیم صفوی در مدرسه عالی دارالشفاء

حوزه/ دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح با بیان اینکه آمریکایی ها از بحران سوریه اهداف درازمدتی را دنبال می کردند، گفت: بازیگران داخلی و خارجی در اهدافی که برای سوریه تصور می کردند، موفق نبودند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی شامگاه چهارشنبه در اجلاسیه اساتید مجمع عمومی جامعه مدرسین که با موضوع «رفتارشناسی نفوذ استکبار و بررسی اوضاع منطقه» که  در مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، در سخنانی به وضعیت  فعلی منطقه اشاره داشت.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح در سخنان خود به چرایی، چگونگی و چشم انداز بحران سوریه و نقش بازیگران موثر آن پرداخت.

سرلشکر رحیم صفوی در ابتدای سخنان خود با اشاره به وضعیت سوریه، اظهار داشت:  بازیگران داخلی و خارجی در اهدافی که برای سوریه تصور می کردند، موفق نبودند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از بحران سوریه اهداف درازمدتی را دنبال می کردند، ابراز داشت: هدف نخست آنها تامین امنیت آینده اسرائیل از ناحیه شمال و جنوب لبنان بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین هدف دیگر آمریکایی ها دستیابی به اهداف کلان خود در خاورمیانه بود.

سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به اهداف سیاسی آمریکا در مسئله سوریه، گفت: این اهداف بر مبنای مدیریت حاکمیت های هم سو با آمریکا و اسرائیل به عنوان تامین کنندگان منافع آنها می باشد.

ادامه سخنان وی بدون حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه صورت گرفت.

انتهای پیام/313/33

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha