جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
9 دی

استاد حوزه لرستان گفت:خروش انقلابی مردم بصیر وانقلابی ایران در ۹ دی دسیسه های استکبار جهانی و منافقان نظام و انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام سید سجاد موسوی امروز در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی شهرستان سلسله، با اشاره به اینکه حرکت در مسیر ولایت و رهبری تنها راه آشکار کردن نقشه های شوم دشمنان نظام اسلامی است افزود: حرکت مردم ،در مسیر ولایت فقیه موجب خواهد شد استکبار نتواند به ایران اسلامی نزدیک شود، بلکه همیشه از حرکت مردم بر محور ولایت فقیه هراس داشته است.

وی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی نظامی مردم سالار، تلقی می شود تصریح کرد:حضور مردم در صحنه های مختلف و سرنوشت ساز این مملکت باعث شده که استکبار جهانی و هم پیمانانش بفهمند نظیر این نوع حکومت امروز ،در هیچ جای جهان پیدا نمی شود.

امام جمعه سلسله با بیان اینکه دموکراسی حکومت های استکباری دموکراسی بر مبنای اهداف سران حکومت است اظهار داشت:مدل حکومت اسلامی مدلی عقلانی و مردمی است و که بر اساس شر ع حرکت می کند و همین موضوع خشم استکبار جهانی را برافروخته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه استکبار در دهه های اخیر از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کیان نظام اسلامی غافل نمانده بیان داشت: استکبار با راه اندازی جنگ نرم و پروژه نفوذ سعی در از بین بردن و استحاله حکومت اسلامی را دارد.

وی با بیان اینکه خروش ملت ایران در روز ۹ دی دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام بود افزود:خروش ملت در این روز نقشه های سران فتنه و استکبار را بر ملا ساخت و برای همیشه تاریخ در تارک نظام جمهوری اسلامی ثبت شد.

امام جمعه سلسله با اشاره به انتخابات پیش رو در ایران اسلامی نیز تصریح کرد:انتخابات همیشه زمینه فروپاشی نقشه های دشمنان نظام بوده و به آنها فهمانده که مردم قدرشناس و ولایی ایران اسلامی همواره برای استقرار و شکوه نظام اسلامی به منویات رهبری و علمای نظام توجه دارند و در انتخابات نیز بار دیگر با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای نقشه های دشمنان را خنثی خواهند نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha