جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
9 دی

حوزه/ استاد حوزه علمیه در مدرسه علمیه حضرت زهرا( س) دورود گفت: مردم با بصیرت،زمان شناس و دشمن شناس نظام جمهوری اسلامی همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده و در راه آرمانها و اهداف این نظام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور طلاب و مردم، در مدرسه علمیه حضرت زهرا( س) دورود با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نیازی از فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی در این مراسم با بیان اینکه در حماسه ۹ دی مردم اوج بیداری ،ولایت مداری و میثاق دوباره امت با ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند گفت:در این روز مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی با تبعیت از ولایت و رهبری توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کردند و به دشمنان ثابت کردند تا پای جان حامی ولایت و رهبری هستند و لحظه ای به آرمانهای اسلام و انقلاب بی تفاوت نمی مانند.

وی با اشاره به اینکه این حضور آگاهانه و مقتدرانه مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و عوامل فتنه بود تصریح کرد:مردم با خشم و خروش در توهین به مقدسات و آرمان های نظام و انقلاب در مقابل فتنه ۸۸ به پا خواستند و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام افزودند.

عضو هيئت استفتائات دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه سران فتنه با برنامه ریزی های پیشین و دادن مبالغ هنگفتی به عوامل داخلی و خارجی سعی کردند به  روند سالم برگزاری انتخابات خدشه وارد نمایند خاطر نشان کرد:با لطف الهی و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و بیداری مردم این نقشه ها راه به جایی نبرد و بار دیگر مردم ولایتمدار نظام جمهوری اسلامی حضور به موقع خود را در برابر نقشه های شوم دشمنان نظام به عرصه نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم آزاده ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا و قیام سرخ حسینی این حماسه را در روز عاشورا در پاسخ به حرمت شکنان این روز رقم زدند گفت:مردم با بصیرت،زمان شناس و دشمن شناس نظام جمهوری اسلامی همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده  و در راه آرمانها و اهداف این نظام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha