دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تجمع طلاب

حوزه/ حوزه علمیه استان اصفهان در پی شهادت آیت الله نمر توسط آل سعود جنایتکار، فردا تعطیل و در اعتراض به این جنایت در مدرسه صدر بازار تجمع می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان هم چنین  در بیانه ای تصریح کرد:  شهادت  آیت الله نمر باقر النمر ،به دست رژیم متحجر وسفاک ومنحوس وهابیت عربستان را به حضرت ولی عصر(عج)  ومراجع تقلید وعلما وروحانیت و شیعیان ومسلمین جهان تسلیت می گوئیم .

در این بیانیه آمده است : امید است مسلمین جهان با وحدت برای این رویه غلط و راه باطل عربستان فکری کنند چرا که  هرروز از حاکمیت این کشور وهابی دسیسه ای برعلیه جهان اسلام و مسلمین به گوش می رسد .

در بخش دیگر بیانیه آورده شده است: همکاری این رژیم با صهیونیست و اسرائیل و استکبار جهانی آمریکا هرروز به نوعی درجهان اسلام اثرات نامطلوبی می گذارد و شاهد دهها جنایت دردنیای اسلام هستیم.

حوزه علمیه اصفهان افزود:  این حکومت وهابی خائن آنقدرجرأت و جسارت پیدا کرده است که امروز دست به وحشتناک ترین جنایت یعنی اعدام عالم ربانی آیت الله نمر زده است .

برهمین اساس حوزه علمیه اصفهان به همراه اساتید ومسئولین ومدیران مدارس علمیه وروحانیت وطلاب فردا درس ها راتعطیل ومراسمی در ساعت 9 برای محکومیت رژم آل سعود در مدرسه علمیه صدربازار برگزار می کند

313/38.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha