یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عاملی اردبیل

حوزه/نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: آنچه امروز استکبار و آمریکا، از آن هراسان است ، گسترش اسلام ناب به طلایه داری انقلاب اسلامی ایران است، لذا در هرکجای دنیا که شخصی ادامه دهنده این راه باشد، سرکوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری«حوزه» با محکوم کردن اعدام شیخ نمر  به واکاوی این اقدام پرداخت و اظهارداشت : امروز استکبار جهانی برای نیل به اهداف خود، به گسترش اسلام با قرائت های متفاوتی در سطح جهان نموده است که اسلام داعشی، طالبانی،اردوغانی و ...از جمله آن است بطوریکه چندی پیش وقتی نخست وزیر اتریش اذعان می دارد که می خواهد دین اسلام را به رسمیت بشناسد اعلام می کند که نمی داند کدام نوع اسلام را قبول کند!

وی باتاکید براینکه دلیل اصلی قرائت های متفاوت از اسلام به دلیل فقدان امامت است، بیان داشت: بدون امامت و رهبری زمینه گسترش اسلام در شاخه های بسیاری امکان پذیر است که امروز البته ما شاهد آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ، با تاکید براینکه آمریکا از گسترش اسلام در شاخه های گوناگون استقبال می کند، تصریح کرد: آنچه امروز استکبار و  در راس آن  آمریکا از آن هراسان است ، گسترش اسلام ناب به طلایه داری انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: اسلامی که امروز ایران منادی آن است، قرائت اسلام از نگاه قرآن و اهلبیت(ع) است که مبارزه با ظلم و استکبار سرلوحه آن می باشد، لذا در هرکجای این دنیا که شخصی یا کشوری منادی و ادامه دهنده این اسلام باشد، آمریکا به سرکوب آن و از طرق مختلف می پردازد که امروز این مهم در کشورهایی چون نیجریه ، یمن، بحرین و ..کاملا مشهود می باشد، اعدام شیخ نمر هم در همین راستا بوده و این امر توسط نوکر حلقه به گوش استکبار یعنی آل سعود انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی یادآورشد: البته نقش عربستان در پازل اسلام هراسی آمریکا بسیار کلیدی بوده و شواهد نشان از تعاملی شیطانی در پشت پرده حکایت دارد که عربستان از این طریق درصددگسترش تفکروهابی و در نهایت حاکمیت اسلام واحد وهابی در سراسر جهان است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط نقش علمای جهان اسلام بسیار مشهود بوده و باید با اتحاد و همدلی مانع از گسترش تفکر تکفیری شده و از بروز اقدامات مشابه نیز جلوگیری نمایند.

انتهای پیام 313/18

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha