یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
هنر آسمانی

حوزه/ با پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری هنرآسمانی، با تشکیل هیئت داوران، انتخاب آثار برای راه‌یابی به مراحله داوری آغاز شد.

رمضانعلی بذرافشان درگفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارداشت:  چهارمین جشنواره سراسری هنرآسمانی به همت دبیرخانه دائمی این جشنواره وابسته به مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و در رشته های شعر، داستان و پژوهش کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره تا 30 آذر ماه  فرصت داشتند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند و اکنون مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان یافته است و تنها کسانی که نسبت به ثبت نام اقدام کرده اما برای تکمیل آثار خود فرصت گرفته اند، توانستند تا جمعه 11 دی ماه نسبت به ارسال آثار با پست الکترونیک جشنواره به نشانی info@honareasemani.ir  اقدام کنند .

مدیر اطلاع رسانی وارتباطات دبیرخانه دائمی جشنواره هنرآسمانی ادامه داد: ارزیابی و داوری آثار در 4مرحله انجام می گیرد که در مرحله اول، حقوق معنوی و انتساب به صاحب اثر و حوزوی بودن فرد مورد بررسی واقع می شود .

وی بیان داشت: در مرحله دوم، ساختار شکلی و محتوایی آثار مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و امتیاز هر شاخص ارزیابی لحاظ خواهد شد.

بذرافشان اظهارداشت: در مرحله سوم ارزیابی و داوری مقرر شد تا آثار به صورت تفصیلی و به تفکیک رشته ها مورد ارزیابی قرار گرفته و واجدین شرایط به مرحله نهایی داوری راه پیدا می کنند.

وی با اشاره به این که در هر مرحله چند داور به ارزیابی آثار می پردازند خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم ارزیابی ها، به اعلام نظر نهایی و تعیین برترین ها اختصاص خواهد داشت.

لازم به ذکر است، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان نشرآثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در برگزاری چهارمین جشنواره هنرآسمانی مشارکت دارند.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha