شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مادر شهيد عماد مغنیه

حوزه/ مادر شهيد عماد مغنیه در پي تشرف به حرم مطهر رضوي، زيارت حضرت رضا(ع) را بزرگترين بركت و بهره معنوي در زندگي و تسکین دل های رنج کشیده عنوان كرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، مادر شهيد عماد مغنیه پس از حضور در حرم مطهر رضوي به زيارت مرقد مطهر حضرت علي بن موسي الرضا(ع) مشرف شد. 

ام عماد حضور در جوار بارگاه ملكوتي حضرت رضا(ع) را موجب عزت و افتخار خود عنوان کرد و گفت: هركس و از هر كجا پا در اين مکان مقدس مي گذارد، احساس آرامش مي كند، اينجا مامن دل هاي رنج كشيده و دردمندي است كه بهانه شان فقط نزدیکی به حضرت رضا(ع) است تا تسكيني بر رنجشان باشد. 

وی ادامه داد: بعد از حضرت زينب(س)، حضرت رضا(ع) مظلوم ترين انسان عالم است كه غريبانه به شهادت رسيد؛ ايشان پسندیده خداوند، حضرت رسول خدا(ص) و امامان(ع) در آسمان و بر روي زمین هستند. 

مادر شهید عماد مغنیه با بيان اينكه براي نخستين بار و همزمان با رحلت رهبر كبير انقلاب اسلامي(ره)، به زيارت حضرت رضا(ع) مشرف شد، افزود: در اين سفر معنوي به همراه فرزندم عماد به مشهد سفر كردم كه به عنوان بهترين خاطره سفر از مشهد مي توان از آن ياد كرد.

وي در رابطه با ويژگي هاي اخلاقي عماد گفت: او از كودكي داراي وي‍ژگي هاي شخصيتي متفاوت و منحصر به فردي بود و همين امر او را از ساير افراد متمايز مي كرد؛ او مرد عمل بود و همين ويژگي موجب شد تا به اين جايگاه و مقام برسد.

مادر شهيد عماد مغنیه با ابراز خوشحالي از اينكه سه فرزند خود را در راه جهاد و مبارزه با كفر تقديم اسلام كرده است، افزود: شهید عماد از 13 سالگي براي جهاد در راه خدا وارد جنگ عليه اسرائيل شد و در اين راه علاوه بر تقديم جان خود، فرزند رشيد و برومندش را نيز به پيشگاه الهي هديه كرد.

براساس اعلام آستان قدس رضوی، وي خاطرنشان كرد: مهم ترين هدف فرزندانم نابودي اسرائيل و همچنين خدمت به مردم مظلوم فلسطين بود كه در اين راه تلاش هاي بسياري نيز انجام دادند و همين روحيه و ويژگي اخلاقي نيز رمز موفقيتشان در برابر مقابله با ظلم و استكبار جهاني بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha