جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تجمع خوزستان

حوزه/ راهپیمایی سراسری ملت انقلابی خوزستان در اعلام انزجار و محکومیت جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر، پس از نمازجمعه این هفته برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تسلیت شهادت آیت‌الله نمر، اظهار داشت: حقیقتاً ریخته شدن خون این شهید والامقام، تبدیل به شخصیت‌های متعدد ضداستکباری در عربستان می‌شوند و نتیجه آن نیز، کنار رفتن ماهیت پلید حکومت منحوس سعودی خواهد بود.

وی با اشاره به وظایف ملت ایران در خصوص نحوه مقابله با این‌گونه حوادث، تصریح کرد: ما به‌عنوان ام القرای جهان شیعه، در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید و با توجه به جریحه‌دار شدن احساسات مردم ایران اسلامی، وظیفه‌داریم نسبت به اظهارنظر و ابلاغ احساسات و اعلام انزجار انقلابی خودشان از این رفتار حکومت صهیونیستی آل سعود اعلام موضع کنیم.

حجت‌الاسلام سپهر در ادامه افزود: در همین راستا، بنا به دستور آیت‌الله جنتی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، پس از نماز جمعه این هفته، راهپیمایی سراسری مردم در اعلام انزجار و محکومیت آل سعود و اعلام تسلیت به محضر حضرت ولی‌عصر و رهبر معظم انقلاب، برگزار می‌شود.

*دعوت از مردم انقلابی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به راهپیمایی سراسری مردم خوزستان، گفت: به همین مناسبت، از عموم مردم خوزستان که 9 دی را امسال با صلابت تمام و حضور چشم‌گیر و شعارهای انقلابی خویش، احیاء کردند، دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی روز جمعه که پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی با اشاره به آثار حضور مردم در این‌گونه راهپیمایی‌ها، تصریح کرد: آن چیزی که امروز در دنیا شاهد هستیم، الگو گیری ملت‌ها از انقلاب اسلامی بوده و این نظام و انقلاب، حرف اصلی خویش را عمدتاً در راهپیمایی‌ها و تجمعات انقلابی ملت شهیدپرور ایران مطرح و اعلام کرده است.

حجت‌الاسلام سپهر، ادامه داد: در اصل همین خیزش‌ها و حرکت‌های سیل‌آسای ملت انقلابی ایران، دنیا را متحول کرده و اندیشه شیعی را در سراسر عالم فراگیر کرده است و این مهم تا جایی ادامه داشته که امروز به برکت انقلاب اسلامی، میلیون‌ها شیعه در شاخ آفریقا پرورش‌یافته است.

*ترس ابرقدرت‌ها از حضور گسترده ملت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با تأکید بر این‌که، ما هرچه داریم از رفتارهای انقلابی ملت ایران است، اظهار داشت: اگر امروز، ابرقدرت‌های جهانی جرئت مقابله و مواجهه با ایران را ندارند، صرفاً به دلیل حضور گسترده ملت در خیابان‌ها و اعلام انزجار انقلابی برای حفاظت و صیانت از جمهوری اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha