چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ نشست اساتید  حوزه علمیه قم با حضور آیت الله العظمی صافی

حوزه/ با توجه به حرف های جدید و نامربوط که در عرصه مهدویت زده می شود، حوزه علمیه باید با برگزاری برنامه ها و سرمایه گذاری در این عرصه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی امشب  در نشست اساتید حوزه علمیه قم که با محوریت «ضرورت توسعه مباحث مهدویت در حوزه و پاسخگویی به شبهات» در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به رسالت حوزه علمیه و طلاب در عرصه تبلیغ و تبیین مفاهیم اسلامی اظهار داشتند: اساتید، طلاب و حوزه های علمیه باید در عرصه تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام مقاصد بلندی را برای خود ترسیم کنند؛ لذا باید در برخورد با شبهه هایی که متوجه دین مبین اسلام به خصوص تشیع می شود، اهتمام جدی داشته باشند.

معظم له در ادامه افزودند: باید امروزه با توجه به حجم توطئه دشمنان اسلام و تشیع در عرصه مهدویت با برگزاری برنامه های متعدد و سرمایه گذاری بر روی این مسئله در صدد تبیین حقیقی معارف الهی باشیم.

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: باید حوزه های علمیه با توجه به وجود حرف های جدید و نامربوط از جمله مسائل یمانی که امروزه  در عرصه مهدویت وارد شده اقدام کنند و پاسخ به این مسایل را در عرصه مهدویت مورد توجه خود قرار دهند.                                    

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پایان با بیان نکات اخلاقی به طلاب ابراز داشتند: ذکر نام امام زمان علیه السلام در مجالس منبرها و خطبه ها هیچگاه فراموش نشود و هموار در تعجیل حضرت دعا کنیم و با انجام رسالت خود که تبیین و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام است،  بتوانیم رضای خدا و امام(ع) را داشته باشیم و توقعات حضرت ولی عصر (عج)را انجام بدهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha