جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ آیین نکوداشت خدمات ماندگار آیت الله العظمی صافی

حوزه/ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی حضور و علم آموزی طلاب خارجی در جامعه المصطفی را ارزشمند دانستند و گفتند: حضور طلاب از بیش از ۸۰ کشور در این نهاد، اسباب افتخار است و فکر نمی کنم در دنیا سابقه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی که در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار شد، با ابراز قدردانی از برگزاری مراسم آئین نکوداشت معظم له، اظهار داشتند: بنده آن گونه که باید انجام وظیفه کنم، انجام وظیفه نمی شود.

ایشان حضور طلاب خارجی در جامعه المصطفی را ارزشمند دانستند و گفتند: حضور طلاب از بیش از 80 کشور در این نهاد، اسباب افتخار است و فکر نمی کنم در دنیا سابقه داشته باشد.

معظم له با قدردانی از برگزاری المپیاد قرآنی و حدیثی المصطفی، تصریح کردند: امیدوارم همه کسانی که در راه قرآن و اهلبیت(ع) انجام وظیفه می کنند، مشمول توجهات حضرت ولیعصر(عج) باشند.

این مرجع تقلید در پایان خاطرنشان کردند: اظهار لطفی که آقایان نسبت به بنده داشتند، برای حقیر اسباب خجالت است؛ امیدواریم همه مورد توجهات حضرت ولیعصر(عج) باشیم.

انتهای پیام/313/33

   

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha