پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بانوان جامعة الزهرا

حوزه/ همزمان با دهه بصیرت، نشست بصیرت افزایی مبلغان با عنوان نشست «راه بران» در سالن همایش های مرکز آموزشی جامعه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مدیر کل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) در حاشیه نشست "ریشه شناسی نفوذ در حوزه فرهنگ" گفت: در تقابل تاریخی جبهه حق و باطل، حربه همیشگی باطل، نفوذ در ارکان اعتقادی و فرهنگی جبهه حق است و معمولا این تقابل با نفوذ در نخبگان و در سبک زندگی عوام است.

خانم زهره عزیزی اضافه کرد: روشنگری و هدایت اعتقادی و فکری جامعه از وظایف مبلّغین است و همچنین تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری «حفظه الله» در بیانات چند ماه اخیر برخطر نفوذ، خصوصاً در حوزه فرهنگ و روشنگری طلّاب  و مبلغان به عنوان پرچم داران تمدن اسلامی، از ضروریات برگزاری این نشست است.

در ادامه پدر شهید مصطفی احمدی روشن طی سخنانی گفت: مقام معظم رهبری ستون اصلی وحدت و همدلی در کشور است و اقتدار کنونی نظام اسلامی به دلیل رهنمودهای معظم له به دست آمده است.

وی بر لزوم پشتیبانی از ولایت فقیه به عنوان یکی از اصول مهم در راستای حفظ وحدت و همدلی در کشور تاکید کرد و گفت: تا زمانی که ما از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی کنیم، بدون شک کشور به سمت و سوی اقتدار و عظمت بیشتر پیش خواهد رفت.

وی اظهار کرد: ترور و حذف فیزیکی همواره یکی از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران بوده و این توطئه همواره شکست خورده است.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری رئیس فرهنگستان علوم اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین "رحیمیان" عضو هیات امنا نیز سخنرانی کردند.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha