شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رسانه های دنیا و رهبر انقلاب

حوزه/ تنها با گذشت چند ساعت از نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور، رسانه های منطقه و جهان این نامه را منتشر و ضمن اشاره به نکات پنجگانه رهبری درباره اجرای توافق، هشدار ایشان درباره مکر آمریکایی ها را تیتر کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» رسانه های منطقه ای و بین المللی در فاصله کوتاهی از پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس جمهور درباره اجرای برجام نوشتند: رهبر ایران نسبت به مکر آمریکا هشدار داد.

در همین راستا خبرگزاری رویترز نوشت: آیت الله خامنه ای از برداشته شدن تحریم ها استقبال کرد و در عین حال نسبت به مکر آمریکا هشدار داد.

روزنامه های النهار و الاخبار لبنان هم در پایگاه های اینترنتی خود، هشدار رهبر انقلاب نسبت به خدعه های آمریکا را تیتر کردند و نوشتند: آیت الله خامنه ای در پاسخ به نامه رئیس جمهور درباره توافق هسته ای ، ضمن تقدیر از رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده ، 5 نکته را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که برای به ثمر نشستن مقاومت مردم ایران در برابر ظالم ابراز خرسندی می کند اما همزمان ، غفلت نورزیدن از خدعه های آمریکا و عهده شکنی اش را خواستار شد.

روزنامه القبس چاپ کویت هم در وبسایت اینترنتی اش، هشدار رهبری نسبت به فریب و مکر آمریکایی ها را تیتر کرد و از قول رهبر انقلاب نوشت: بار دیگر تأکید می‌کنم که از خدعه و نقض عهد دولت‌های مستکبر بویژه آمریکا در این مسأله و دیگر مسائل غفلت نشود.

پایگاه مصری فیتو هم نوشت: رهبر ایران خطاب به رئیس جمهور، برداشته شدن تحریم ها را یک دستاورد در برابر استکبار دانست و تاکید کرد که اقتصاد ایران، صرفا با برداشته شدن تحریم ها رشد نمی کند و لازم است که دولت برای معیشت مردم اقدام کند.

پایگاه سوری تشرین آنلاین، پایگاه مصری الیوم السابع، پایگاه لبنانی العهد و پایگاه روسی راشاتودی از دیگر رسانه هایی بودند که بیانات رهبر معظم انقلاب را تیتر کردند. راشا تودی در همین زمینه از قول رهبر انقلاب نوشت: آمریکا عهدشکن است.

رادیو آزاد اروپا، یاهو نیوز و پایگاه کانادایی ctvnews نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور را منتشر کردند و از نکات پنجگانه حضرت آیت الله خامنه ای درباره اجرای توافق هسته ای نوشتند.

گزارش دریافتی از مانیتورینگ رسانه های منطقه و جهان، حاکی از افزایش بازتاب نامه معظم له در سطح رسانه های منطقه و جهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha