پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
محمد علی خامه یار - ستاد اقامه نماز

حوزه/ دبیرستاد اقامه نماز استان قم از توزیع ۳ هزار جلد کتاب با موضوع اهمیت نماز و آثار آن در زندگی انسان در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، محمد خامه یار در همایش خادمان ستاد اقامه نماز مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: نماز حرکتی انسان ساز است بطوریکه هر چه با آن مانوس باشیم بخدا نزدیک شده و از آسیب ها در امانیم و به تناسب هر چه فاصله بگیرم در منجلاب مشکلات و آسیب ها قرار خواهیم گرفت.

دبیر ستاد اقامه نماز قم بیان داشت: ترویج فرهنگ نماز یکی از نیازهای جامعه اسلامی است و به همین دلیل باید سعی کرد که این فعالیت ها در عرصه های مختلف توسعه یابد و به تلاش های گسترده حوزه احترام گذاشت.

وی گفت: ستاد اقامه نماز استان قم با تلاش همه دلسوزان به ویژه طلاب و مبلغان حوزه های علمیه و فعالان این عرصه توانسته است، فعالیت های گسترده ای را در این زمینه سامان دهد و دبیران اقامه نماز و ائمه جماعات که فرزندان حوزه‌های علمیه هستند بیشترین اقدامات را در این زمینه انجام داده اند.

خامه یار در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: در حال حاضر قریب به هزار نماز جماعت در مدارس، ادارات و سازمان های استان قم برگزار می شود که این برنامه بدون تلاش و همت روحانیون محقق نمی شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان قم خاطرنشان کرد: امروز مسئولان سازمان ها و نهادها باید تلاش کنند اهمیت و جایگاه رفیع و ارزشمند نماز آنگونه که شایسته است حفظ شود و در این مسیر همه توان خود را به کار بگیرند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha