پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آذرشب معاون تهذیب حوزه بوشهر

حوزه/ طرح جهاد تربیتی اخلاقی مدیران مدارس علمیه استان بوشهر با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی برگزار می گردد.

حجت الاسلام آذرشب در گفتگو با خبرنگار سرویس  استان های خبرگزاری «حوزه»با اشاره  اعلام این مطلب اظهارداشت:  کارگاه دانش افزایی مدیران مدارس علمیه  در قالب طرح "جهاد تربیتی اخلاقی"، در حوزه علمیه بوشهر برگزار می گردد.

معاون تهذیب حوزه علمیه بوشهر افزود: در این طرح یک روزه که سه شنبه 6 بهمن ماه برگزار می گردد، معاونان حوزه و هم چنین تمام مدیران مدارس  علمیه استان حضور و در آن با آخرین مباحث مربوط به تربیت اخلاقی طلاب آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در  این برنامه مباحث مربوط به اخلاق هم آسیب شناسی خواهد شد بیان داشت: در این کارگاه یک روزه  حجت الاسلام و المسمین هادی حسین خانی معاون تهذیب حوزه های علمیه حضور خواهد داشت.

حجت الاسلام آذرشب  با تاکید براینکه همه مدیران مدارس حوزه بوشهر در این کارگاه شرکت و از برنامه های آن درجهت بالابردن توان علمی و فکری خویش بهره خواهد برد، یادآور شد: آشنایی مدیران مدارس علمیه ،که در خط مقدم تربیت طلاب هستند،  با اصول  و مبانی علمی اخلاق و  تربیت امری ضروری است.

وی  خاطرنشان کرد: برگزاری درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر از دیگر برنامه هایی است که حجت الاسلام و المسلمین حسین خانی در آن حضور خواهد داشت./ انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha