سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان فارس با تاکید بر گسترس اخلاق در میان ورزشکاران گفت: امروز ورزشکاران ایرانی باید مروج و الگوی اخلاق اسلامی در جهان باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازشیراز، آیت الله اسدالله ایمانی امروز درجمع مدیران ومسئولان ورزشی استان فارس باتاکید براینکه توجه به ورزش درعرصه های مختلف ازاهمیت ویژه ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز ورزش فارس در شان و حیثیت استان  نیست به طوری که ساخت ورزشگاه میانرود شیراز بعد ازگذشت 25 سال هنوز به پایان نرسیده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در حکمی که برای امام‌جمعه شیراز صادر فرموده بودند، افزود: همان گونه که رهبری فرمودند شیراز در شمار نگین درخشان کشور است، شایسته این نگین نیست که برای ساخت ورزشگاه میانرود 25 سال طول بکشد، لذا از دولت  درخواست می شود نسبت به پایان رساندن آن اهتمام بیشتری نشان دهد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی در جهان باشند، تصریح کرد: افتخار است ایران اسلامی، چه در داخل و خارج از کشور توسط سفیرانی که در بعد اخلاقی و قهرمانی با افتخار، برسکوی جهانی ایستاده‌اند، بدست آمده ودراین راستا باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نوجوانان گامی مؤثر در پیشرفت ورزش استان برداشته شود.

آیت‌الله ایمانی بیان داشت: جامعه باید به‌سوی جوان‌گرایی و تو جه به ورزش گام بردارد، چراکه سلامت انسان‌ها درگرو آن‌ها بوده و کم توجهی ضربات جبران‌ناپذیری دربر خواهد داشت.

وی  یادآور شد: نیمی از جامعه ایران را بانوان تشکیل می‌دهند؛ لذا برای این قشر، باید فضاهای سالم، بانشاط در قالب امکانات ورزشی مناسب برای بانوان از سوی شهرداری، خیران و دیگر دستگاه‌های اجرایی فراهم شود تا خواهران نیز بتوانند برای پر کردن اوقات فراغت خود از این فضاها استفاده کنند.

امام‌جمعه شیراز در پایان با تأکید بر اینکه سرمایه اصلی کشور جوانان هستند، افزود: نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و به‌ویژه به صحنه آوردن افراد مسن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و برای حفظ این روحیه که 30 درصد نیروهای رزمی را تشکیل می‌دادند باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

 انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha