دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس بر ضرورت رونق تولید ملی تاکید کرد و گفت: ربایی که در بانک ها وجود دارد جلوی را تولید گرفته و در نتیجه ضرر جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می سازد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی پیش از ظهر امروز در جمع روسای اصناف و بازاریان استان فارس، اظهار داشت: براساس دیدگاه اسلام بین روحانیت  و بازار پیوند ناگسستنی وجود دارد و در کنار هر بازار نیز مسجد بنا شده است که نشان از اهمیت اقتصاد در جامعه اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه در فروشگاه های زنجیره ای ربای پیدا و ناپیدا شکل گرفته است، افزود: به دلیل وجود فروشگاه های زنجیره ای 80 درصد ثروت جهان در اختیار 20 درصد مردم دنیا است و اگر چنین فروشگاه های شکل بگیرد، تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری مطرح گردیده، با مشکل روبرو می شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: در تمدن صنعتی غرب، شرکت های ضعیف حذف و کارتل ها های بزرگ اقتصادی در حال قوی ترشدن  هستند و مشکلات فراوانی را برای افراد جامعه به وجود می آورند.

آیت الله ایمانی بر ضرورت رونق تولید ملی تاکید کرد و گفت: ربایی که در بانک ها وجود دارد جلوی را تولید گرفته و در نتیجه  ضرر جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می سازد.

*انتخابات جای میدان داری افراد ناصالح نیست

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت:  نباید اجازه دهیم که افارد ناصالح جای افراد فرهیخته و انقلابی را بگیرند، چون قادر به تجزیه و تحلیل مسائل اجتماعی و سیاسی نیستند.

نماینده ولی فقییه در استان فارس تصریح کرد: اجازه ندهیم افراد معاند در شرایط انتخابات، فرصت های پیش روی نظام اسلامی را به تهدید تبدیل کنند.

*دعوت مردم انقلابی به استقبال از شهدای گمنام

آیت الله ایمانی در پایان، با اشاره به تشییع شهدای گمنام در شیراز،  افزوأ: استان فارس میزبان بیش از 90 شهدای گمنام خواهد بود و باید تمامی اقشار جامعه به ویژه اصناف به استقبال کاروان شهدا رفته و در مراسمی که پنجشنبه در شیراز برگزاری می شود، حضور یابند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha