جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جبهه العمل الاسلامی لبنان

حوزه/ اکنون وقت آن فرارسیده که جلوی جنایت های تکفیری ها گرفته شود و علمای مسلمان فتوایی واحد در محکومیت و باطل بودن و فاسد بودن گروههای تروریستی صادر کنند و پیروان این گروه ها نیز لازم است هرچه زودتر توبه کنند و به دامان امت اسلام بازگردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهة العمل الاسلامی لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی خیابان کوع السودان در زینبیه دمشق و کشته و زخمی شدن ده ها نفر انسان بی گناه در این منطقه را محکوم کرد.

در بیانیه العمل الاسلامی آمده: عاملان این انفجارهای بزدلانه افرادی هستند که عقلی متحجر و قلبی جامد دارند و بویی از انسانیت و بندگی خدا نبرده اند و منطق تکفیری ها منطق خونریزی است که ثمری جز نا امنی و ایجاد هول و هراس در جوامع عربی و اسلامی ندارد و این جنایت ها با جنایت های صهیونیست ها نسبت به مردم مظلوم فلسطین همسو و همجهت می باشد.

در این بیانیه آمده: اکنون وقت آن فرارسیده که جلوی جنایت های تکفیری ها گرفته شود و علمای مسلمان فتوایی واحد در محکومیت و باطل بودن و فاسد بودن گروههای تروریستی صادر کنند و پیروان این گروه ها نیز لازم است هرچه زودتر توبه کنند و به دامان امت اسلام بازگردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha