جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه/ تروریست ها برای توجیه جنایت ها و قتل ها و دزدی های خود از نام خدا استفاده می کنند تا به وجود خود مشروعیت ببخشند، اما هرکاری که بکنند باز هم نام خداوند متعال زیبا است و اسلام هرگز به عنوان دین ذبح و کشتار و نفرت نبوده و نخواهد بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از النشرة، آیت اله عفیف النابلسی از علمای لبنان با صدور بیانیه ای، دو انفجار جنایت آمیز مسجد امام رضا(ع) در احساء عربستان و منطقه زینبیه دمشق را محکوم کرد.

 ایشان افزود: تروریست ها برای توجیه جنایت ها و قتل ها و دزدی های خود از نام خدا استفاده می کنند و از اسلام نیز فقط نام آن را با خود دارند تا به وجود خود مشروعیت ببخشند، اما هرکاری که بکنند باز هم نام خداوند متعال زیبا است و اسلام هرگز به عنوان دین ذبح و کشتار و نفرت نبوده و نخواهد بود.

آیت الله نابلسی خاطر نشان کرد: این انفجارها هدف های مشخصی دارد و فرقی ندارد که در دمشق یا عربستان اتفاق بیفتد و اکنون به نظر می رسد سیاست های نامناسب برخی کشورهای منطقه و جهان در برخورد با تروریسم گریبان خود آنها را گرفته است؛ چراکه اتفاقات منطقه و جهان عرب با تمام جهان ارتباط دارد و تروریست های تکفیری نیروها و عناصری نیز در کشورهای مختلف جهان دارند و توطئه های آنها را در هر نقطه ای اجرا می کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha