سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام ایوبی - امام جمعه کنگاور

حوزه/ امام جمعه کنگاور گفت: روحانیت عالم و آگاه ایران پرچم دار میدان های سخت الهی و جهاد فی سبیل الله هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد ایوبی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر با حضور در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان کنگاور اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شجاعت و بصیرت امام راحل و ولایتمداری ملت ایران بود.

امام جمعه کنگاور تصریح کرد: روحانیت و به ویژه امام راحل (ره) از مقبولیت ویژه در میان مردم برخوردار بودند و همین مقبولیت حداکثری امام خمینی (ره) موجب پیشبرد اهداف انقلاب شد تا جایی که حکومت شاهنشاهی را با 1400 سال سابقه به زیر کشید و ساقط نمود.

حجت الاسلام ایوبی با بیان اینکه خط مشی این انقلاب بوسیله روحانیت ترسیم می شد بیان داشت: روحانیت عالم و آگاه ایران پرچم دار میدان های سخت الهی و جهاد در راه الله هستند و این امر به وضوح در وقایع انقلاب نمایان است که رهبری انقلاب با روحانی فرهیخته بود و مراجع عظام و علمای جامعه روحانیت نیز با هدایت افکار عمومی موجب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره)، گفت: جوانانی که با قلب و ذات پاک قدم در میدان طلبگی نهادند با تکیه بر گوهر ذاتی خود می توانند به پیشرفت های خوبی در زمینه تحصیلی دست یابند.

امام جمعه کنگاور بیان داشت: طلاب باید بر پیشرفت در زمینه تحصیلی و علمی و دینی تأکید داشته باشند و با تبعیت از علمای برجسته قدم به میدان عمل نهاده و آموخته های خود را در راه اصلاح جامعه و پیشبرد اهداف انقلاب بکار گیرند.

حجت الاسلام ایوبی در پایان ابراز داشت: قطعأ رهروان امام و شهدای انقلاب حافظ و پاسدار دستاوردهای انقلاب بوده و در راه تحقق ارزش های دینی و اسلامی مجد و مصر خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha