سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: دشمنان انقلاب به دنبال تخریب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و درصد هستند که ذخایر غنی مادی و معنوی انقلاب را دستخوش توطئه های خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه حجت الاسلام علیمراد یوسفی با حضور در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خواهران استان کرمانشاه و با تبریک به مناسبت دهه فجر عنوان داشت: دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی در برابر مستکبران و سلطه گران جهان است که در سایه ولایتمداری، همدلی و انسجام همه جانبه مردم شکل گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار داشت: دهه فجر و پیروزی انقلاب، جانی دوباره به اسلام و شیعیان در ایران اسلامی بخشید و بصیرت، معرفت و ولایتمداری مردم انقلاب را به جهانیان نشان داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: دشمنان انقلاب همواره درصدد فتنه و توطئه علیه ایران اسلامی می باشند لذا در وهله اول باید به درستی دشمن را شناسایی کنیم و با تقویت بصیرت، وحدت و همدلی راه نفوذ دشمنان را مسدود کنیم.

حجت الاسلام یوسفی افزود: یکی از وظایف مهم طلاب و روحانیون شناسایی دشمن در هر نقش و لباسی است، اگر طلاب در این مسیر موفق شوند می توانند جامعه را از خطرات احتمالی آگاه و نسبت به آن واکسینه سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه ابراز داشت: دشمنان انقلاب به دنبال تخریب دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و درصد هستند که ذخایر غنی مادی و معنوی انقلاب را دستخوش توطئه های خود قرار دهند و با ایجاد تنبلی اجتماعی و عدم خودباوری در جوانان و نوجوانان ملت ایران را متزلزل کنند.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم تصریح کرد: مجاهدان فی سبیل لله با تمام وجود از دستاوردهای انقلاب صیانت و پاسداری کرده و دیگران را نیز با خود همراه می کنند و اجازه انحراف انقلاب از مسیر انبیاء الهی را به واسطه تبلیغات سوء دشمن نمی دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha