دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن روحانی

‌حوزه/ رئیس جمهور گفت: مردم ایران بعد از ۳۷ سال مسیر انقلاب و راه امام را به خوبی حفظ کرده‌اند و با بیعت با خلف صالح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی همان راه را ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی برقی شدن راه آهن تهران- مشهد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: مشهد یکی از مراکز اصلی حرکت و طوفان انقلاب در سال 56 و 57 بود و مقام معظم رهبری، آیت الله واعظ طبسی و شهید هاشمی نژاد از ارکان آغاز و هدایت انقلاب در مشهد بودند.

رئیس‌ جمهور تصریح کرد: ‌مردم ایران بعد از 37 سال مسیر انقلاب و راه امام را به خوبی حفظ کرده‌اند و با بیعت با خلف صالح بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی همان راه را ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر و پیروزی‌های ملت غیور ایران در مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های جهانی و فرجام برجام یک، تاکید کرد: باید «برجام 2» را برای توسعه کشور آغاز و از امروز به دنبال این باشیم که از فرصت برجام برای توسعه کشور استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه با بیان این که مجلس خبرگان رهبری مهم‌ترین نهاد حکومتی بوده و مجلس شورای اسلامی نیز از لحاظ قانون‌گذاری و ایفای نقش در توسعه، اخلاق، مادیات و معنویت کشور حائز اهمیت است، اظهار داشت: هر چه نمایندگان عالم‌تر، با تجربه‌تر و کاردان‌تر، در کنار دولت و قوه قضاییه و تحت رهبری‌های مقام معظم رهبری باشند، به نفع ملت ایران خواهد بود.

رئیس‌ جمهوری با اشاره به استعدادهای فراوان داخلی برای توسعه و پیشرفت کشور گفت: هر چه هماهنگی بین دستگاه‌های کشور و نیروهای مسلح افزایش یابد ، سرعت رسیدن به اهداف نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان این که فضای کشور برای حرکتی سریع به سمت توسعه و اشتغال زایی جوانان فراهم شده است، گفت: شرط آن وحدت، همدلی، همزبانی، جهاد، فداکاری، حضور در صحنه و اتحاد همه قوا خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha