یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ آیت الله ایمانی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مردم انقلابی ایران با حضور پر شور و بانشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پیوند ناگسستنی خود را با انقلاب و رهبری مستحکم تر کرده و به آمریکا تو دهنی می زنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، در پیامی با تبریک ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: بار دیگر در آستانه مراسم سی و هشتمین طلوع فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار گرفته ایم که به حق انفجار نور و هدیه عظیم الهی به مردم مسلمان ایران بلکه همه مسلمانان و ستمدیدگان عام بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: انقلاب سراسر نور و برکت که پیوندی مستحکم با نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام دارد، انشاء الله به زودی به نهضت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در 22 بهمن امسال همانند سال های گذشته و بلکه بهتر از آن، مردم انقلابی ایران نشان می دهندکه عاشق و خدمتگذار مکتب امام حسین(ع)هستند و با حضور پر شور و بانشاط در راهپیمایی، پیوند ناگسستنی خود را با انقلاب و رهبری مستحکم تر کرده و دشمن را بار دیگر ناامید خواهند ساخت.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: 22 بهمن، روز بزرگ الهی، یک جشن مردمی نظام مقدس اسلامی ایران، روز تو دهنی زدن به دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار و مقدمه ای برای شرکت پر شور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha